In de keuken van Hélène

Mijn werkervaring bij HighQ beslaat reeds meerdere jaren en is verdeeld over diverse branches. De eerste opdracht was er één in de entertainment wereld en de huidige opdracht is bij een farmaceutisch bedrijf.

De rollen die ik daarin heb vervuld zijn zeer divers, van het opvangen van de werkzaamheden tijdens een vakantie van een vaste medewerker tot het geheel zelfstandig opzetten en beheer van een administratie. Soms ondersteunend, dan weer als hoofd van een afdeling of lid van het implementatie team voor verschillende software pakketten. Ook de locaties waar ik gewerkt heb voor HighQ, zijn zeer afwisselend, zelfs tot aan Mozambique toe.

Leidinggeven aan medewerkers en hen motiveren om samen tot het gewenste resultaat te komen, is hierin een belangrijke waarde voor mij. Bij elk bedrijf waar ik heb gewerkt, waren er weer andere problemen/uitdagingen waardoor ik mezelf ook continu blijf ontwikkelen. Een tiental jaar geleden bijvoorbeeld was dit kennis opdoen van de regels omtrent Europe subsidies en nu heb ik net een webinar gevolgd voor Franse payrolling. De functie Controller/Interim-medewerker is de laatste jaren snel aan het veranderen, dit vereist ook continue ontwikkeling van mij en mijn collega's. Dit houdt ons scherp, geeft motivatie en biedt meerwaarde voor onze opdrachtgevers.

 

HighQ is voor mij een bedrijf waarin ik mezelf kan ontwikkelen en daarnaast een fijne werkgever met betrokken directie en medewerkers.

Reageren Laat ons weten wat je vindt van deze blog. Velden gemarkeerd met een '*' zijn verplicht.
Naam *
E-mail (wordt niet getoond op de website) *
Reactie *

De schrijver

HighQ Talk
Neem contact op

Recente artikelen van HighQ Talk

Populair