Hoe verloopt jouw proces rondom managementinformatie? Hoe worden de gegevens verzameld en getransformeerd tot heldere en praktische rapportages? Is de basisregistratie betrouwbaar en de functiescheiding goed ingericht? Is de gegevensverwerking tijdig, juist en volledig? En hoe efficiënt verloopt het opstellen van de rapportages zelf?
HighQ gaat met je om de tafel om deze vragen te beantwoorden. Samen maken we het proces inzichtelijk. Van de administratieve vastlegging van (financiële)gegevens tot en met de verwerking naar adequate financiële en strategische managementrapportages. We kijken we naar een geschikte wijze van automatisering van het report proces en nemen de closing calendar onder de loep. HighQ levert inhoudelijke experts en projectleiders om het totale Record to Report proces te optimaliseren. Zo krijg je grip op je cijfers.
Bij HighQ kijken we verder. Je wilt natuurlijk ook zien hoe het gaat met je cashflow. Daarom hebben we een CashFlow Scan ontwikkeld om het inzicht in de cashflow situatie bij je organisatie te vergroten. Onze professionals komen graag bij je aan tafel om je te ondersteunen bij het uitvoeren van een cashflowanalyse, het identificeren van verbeter gebieden (inclusief quick wins!)en het opstellen van een concreet actieplan om de verbeteringen te realiseren.
Zo brengt HighQ Record to Report verder!